Followers

Sunday, September 9, 2012

Life Begin Part IV

Asslamaualaikum

Phew! agak bangas dan bercendawan tapi memandangkan aku ada buat lawatan sambil makan and ada beberapa pic that i took few months ago also a bit of old story yg blm teupdate at Dear house makanya bangas2 pun aku update juga *ngeh. Kemarin aku boring tahap gaban. Mau buat apa pun nda tau. Mama balik Papar Kg halaman yg tecinta sebab ada kenduri arwah at uncle Salleh house. Rumah plak in silent mode  sebab niece n nephew ada open house at school then Mr Y plak buat offer yang tidak mungkin aku tolak thru da sms jalan2 cuci mata, cari CD, cari muvi, tguk muvi best kalau ada D belanja *wink, wink yang menyebabkan aku bejalan dan menyinggah jap p rumah Mr Y kemarin antar ayam sama susu bad belanja takut buruk kalau bawa jalan2. Since June time awal2 Mr Y bepindah, memang di akui rumah nya tu agak dalam keadaan tunggang terbalik la. Nama juga org baru pindah rumah kan memang semua pun huru hara. But yestarday it's different dari yang aku nampak sebelumnya.

Yang pertama kalinya kelihatan seperti ini, but...

Kemarin, yehhh! ada isi suda. Sedikit tidak tersusun gara2 cuai sendiri.
Bleh meluncur, licin lantai, minyak tertumpah

Waktu mula2 di beli June tapi tidak semapt tguk ia di pasang di susun atur

Memang bila baru di beli x boleh di pasang terus. Kena ksi tenang dulu gas2 dalaman yang suda tungang tebalik sewaktu di dalam lori, yaka?*wink

Present, siap di posisikan

Empty...

Housemate Mr Y, Brother Jul

Last time nmpk kosong mcm ne la

Sekarang ada isi suda. Buli la kan rumah bujang dari tiada ruma

Mr Y in da kitchen house

p/s : Happy 4 u syg. Walau tidak selengkap orang lain tapi syukur sebab masi punya tempat berlindung dari panas, hujan, ribut, petir, guntur segala kan ^-^

No comments:

Post a Comment