Followers

Tuesday, December 11, 2012

3 weeks to go...

Assalamualaikum...

Hemmm agak panjang masa yang terluang sementara menunggu hari-hari induksi ne kan kalau nda pasal induksi lama suda ne balik kk.

Act since aku datang Penang ne dua bulan lalu, aku langsung teda kuar bejalan p mana-mana. Aku lagi senang duduk di hostel kasi abis masa tinguk muvi. Ntah berapa kali repeat suda muvi-muvi dalam c En. HP ne aku kerjakan.

But seem exam suda tamat, jiwa pun suda tenang, hati jadi banyak senang, so mau aku jadikan ceta, last saturday dengan happynya aku p pos semua harta-harta yang berkenaan pulang kk duluan nda mau aku ulang kejadian tahun lalu sia-sia aku membayar charge overload nda pasal-pasal.

k back to the story, lepas aku sudahkan urusan di Pejabat Pos Datu Keramat, Once kuar jak dari gate Pejabat Pos tu, ada 1 kawasan tau beseberang jalan jak dengan Pejabat pos tu di mana terdapatnya TAMU orang sabah bilang A.K.A Pasar Minggu la kiranya orang-orang lokal sni panggil as ROADWALK. Kira kalau di KK macam Tamu Gaya Street, Tamu Tuaran gitu la. Tapi sini kan, tamunya banyak betul jual buah-buahan tau then buah-buahan nya pulak murah kalau mau kasi banding dengan di KK Sayur2, ikan2 semua aku nda nampak plak kena jual d RoadWalk ne mcm di Tamu Tuaran


Emm rasanya kalau di Tamu Tuaran teda kan jual buah-buahan mcm ne, di KK mungkin ya ada..

Nama juga masih dalam Malaysia kan so tidak jauh beza jugalah keadaan dia punya Tamu ni. Yang bezanya cuma bahasa, loghat sama adala sikit beza juga dengan barang-barang yang kena jual.

Tinggal 3 minggu jak lagi aku di sini, then baru sabtu lepas aku ada hati kasi panjang kaki jalan-jalan pusing-pusing RoadWalk tu. Yala nama juga lepas exam kan, so hati tu tebuka jugalah sikit p jalan-jalan. Ntah pas ne bila lagi aku bleh sampai Penang ne once kalau suda balik KK. Yala walaupun dekat jak tapi kalau teda urusan mana kan tepigi sini lagi tu kan, melainkan p makan angin, tapi tu pun paling-paling  beberapa tahun akan datang kali ar.

SoOoo alang-alang suda jejak kaki di Roadwalk tu, mata pun suda jadi warna-warni tinguk ne buah-buah  semua, maka bucur juga la poket aku hari tu p beli.......

ini........ dan..

Ini *wink

p/s : nda tebeli buah-buah yang keras like apple dan yang sama waktu dengannya, Almaklum la impacted tooth baru kena surgery kan

Emm rasanya tu jakla untuk kali ne... Ada masa next time aku story-story lagi k. chow ^_~

XOXO
Huny...

No comments:

Post a Comment