Followers

Wednesday, December 5, 2012

Super Excited... Alhamdulillah Ya Allah..

Phew! Agak lidut macam snail update aku di blog ne kan. Tapi nda pa, ari ne aku mau publish sumting jg.. 

Result final exam dgn rasminya telah di umumkan kemarin pada tarikh keramat 4 Dec 2012 di Dewan Kuliah Cempaka seawal 9.30am. Tapi yang sedihnya aku tidak dapat menghadirkan diri untuk mendengar pengumuman result tu secara live sebab aku MC 3 hari gara2 ada buat minor oral surgery (MOS) on my impacted tooth 48 dan normal extraction on 18 (gerham bongsu sebelah kanan atas dan bawah) pada 3 Dec di  Klinik Pakar Bedah Mulut Hospital Pulau Pinang sehari sebelum result kena umum... Hilang bius sakit teda ampun, cakap aku nda mampu apa lagi mau makan.. Mulut nda smpai 2cm bleh buka tutup muka nangis bwah bantal..  .. Tapi apa2 pun tq la sangat2 to my rumate Nor for taking care of me dalam beberapa ari ne. Cian ko kan susa2 tapaukan aku makanan dari cafe walaupun ko tau aku nda dapat makan but still ko tapaukan juga, buatkan aku milo siap kasi sejuk lagi untuk aku bikin rendam roti paun buat bubur roti supaya senang telan nda paya kunyah, tq sOoOooo much ar. 

Ok2 enuf aku suda tersasar dari ceta sebenar. Act aku kena cabut gigi bukan main story yang menjadikan aku super excited beblog hari ne. Aku punya main story di sini adalah aku mau share aku pnya kegembiraan sebabbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb.......

?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
AKU LULUS FINAL EXAM Yeaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!! 
Sudah confirm jadi staff tu

Alhamdulillah Ya Allah untuk rahmatMu... Nda sia2 aku belajar balik selama 2 tahun walaupun hakikatnya  selama 18 bulan berada di Pusat Latihan Amali kemalasan aku mau belajar, baca buku, baca modul semua adalah di tahap yang paling gaban. Ilmu-ilmu yang kena sumbat di otak aku waktu aku di sem I aku tetimbus dalam otak aku yang paling dalam. Tapi Syukur Allah bagi petunjuk dan akhirnya aku dengan rasminya akan menjadi penjawat awam yang  perakukan dan di persijilkan bleh suda ada line oren lakat di tudung *ngeh. Maka pada tahun hadapan bermula hidup baru aku sebagai penjawat awam di Kemenretian Kesihatan Malaysia. Terima kasih untuk rezekiMu Ya Allah..

But sebelum tu, Congrts juga aku nda lupa untuk rakan-rakan seambilan yang lain (PPP JANUARI 2011/2012) yang bejaya, usaha selama 2 tahun bergelar pelatih telah membuahkan hasil, bagi yang akan repeat next week, guys aku tau kamu boleh buat, aku yakin sama kamu..

p/s : Tahun depan confirm sudah kerja tetap dan berpencen *wink.. 

XoXo
Huny...

2 comments: