Followers

Sunday, June 24, 2012

Alhamdulillah

Syukur, setelah 3bulan berada di klinik-klinik pakar pergigian since last April doing our practical, maka dengan rasminya kemarin 22nd of June tamat la suda berjuangan me n others di sana.. Memang banyak pengalaman yang kami timba sewaktu berada di sana, baik dari segi treatment, instrument mahupun working environment, memag sangat2 berbeza jika di bandingkan dengan klinik-klinik pergigian biasa di luar.. Bermula dengan Klinik Pakar Bedah Mulut April lalu, Klinik Pakar Ortodontik in May and Pakar Pediatrik in June, sedar nda sedar suda abis kmrin e2 praktikal di pakar.. Di sini aku mau titipkan sikit la capture2 yang nda seberapa nice hasil lensa kamera hp aku saja..

Moment2 di klinik2 pakar berkenaan n_n

Dalam kesibukan mejalankan praktikal di klinik-klinik pakar ini, adeh sampat juga menyalat kesibukan ngasi siap assignment yang pada umumnya adalah tertera dengan jelasnya nama aku sendiri sebagai pesalah. Buat kerja last minit dan hasilnya aku sendiri huru hara tekejar sna sni mencari kedai yang sanggup buku kan assignment aku cepat dan aku rela terpaksa pay Xtra for it, thumb up, padan muka aku, sekian terima kasih.. 

Tajuk kerja projek amanah kolej yg nan panjang yg aku sdiri tdk hafal smpai skg

Act kerja projek aku ni awal lagi aku suda siap kasi buku, 2minggu awal dari tarikh akhir penghantaran, tapi memandangkan buku kerja projek pertama yang dengan jayanya aku dapat buku kan itu adalah agak tidak memuaskan hati maka dengan redhanya aku terima bila buku itu di reject oleh mentor kerja projek aku sebab lampiran2 yang aku selitkan di buku kerja projek itu adalah sangat hodoh dan aku sedari itu act e2 bukan antara alasan sebenar dan dat's Y aku terima bila mentor minta aku buku kan lagi satu kerja projek aku itu yang mana pada awalnya buku kedua itu telah menjdi isu kerana warna kehijauan lumut covernya yang menurut kawan2 lain tidak approve. Hanya warna biru tua dan hitam saja yang di benarkan untuk di jadikan hard cover kerja projek, tapi selepas selidik punya selidik at last buku itu di terima juga dan akan terbang nun juah ke penang on tis coming monday... yeahhhh..

Huru hara nya aku time mau hantar buku kerja projek ne khamis lepas Allah saja la yang tau... Dari QEH I aku terpaksa pulang ke Tuaran sebab aku ketinggalan kertas panduan cara bikin itu kerja projek di rumah sedangkan di dalam kertas panduan itu ada di nyatakan syarat2 macam mana mau buku kan kerja projek tu. Memandangkan hard cover kerja projek aku ada isu sikit time tu, maka mau tidak mau aku terpaksa juga mau pulang Tuaran semata2 untuk ambil kertas panduan nan sekeping A4 tu jak. Nasib baik la time tu ada sang hero kecik nan hitam milik Mr Y jdi penyelamat.. Aku Sampai Luyang dari Tuaran mmg suda telambat sebab aku sampai ngam2 time rest jadi memang kompom2 la mentor aku suda out p lunch kn. So sementara tunggu time rest abis, My Mr Y bought me sum hot alas perut for lunch dat day hii.. Tq Dear.. 

Agak tidak berapa suka makan pizza tp once kebulur abis juga ok!

Walau penat bagai mau tegugur jantung time tu tapi once suda jumpa mentor, senyuman aku mmg sampai telinga la time tu, bebaloi payah aku bila kertas pemarkahan mentor ksi tunjuk, bebayar penat aku huru hara hari tu... Alhamdulillah.. Tq so much Matron Marjanah Heart u so strong hohohoo ;p ..

(^-*)

No comments:

Post a Comment