Followers

Sunday, June 24, 2012

Life Begin Part I

Me wif My Mr Y adalah sgt suka-suka jalan-jalan cuci-cuci mata tinguk-tinguk barang-barang untuk rumah sejak lama dulu meskipun teda kepentingan di c2, pantang nampak ada expo or wut ever la yang berberkenaan harus tinguk pusing2 dan kompom akan cakap "kan bagus kalau ada bla, bla, bla, berangan ntah p mna..." Tapi kepentingan suka-suka tinguk-tinguk barang-barang rumah tu baru2 ini jadi ada kepentingan apabila My Mr Y got 1 new place to stay for his night and day.. Memang ada sikit bingung bila dia tepaksa harus pindah p tempat baru then all alone but sumtym wif brother Jul, tpi e2 bukan alasan kan knpa msti setia dduk sebumbung dgn adik beradik lain nda mau berdikari sedangkan peluang untuk belajar berdikari tu ada di dpan mata..

His independent life was begin last two week... Bermula dengan acara marathon dari pagi ke senja mencuci rumah, syukur dibantu oleh brother "Jul n Aris" 4 da 1st week then now aktiviti menyempurnakan plak giat di jalankan dan sure aku mmg adalah salah seorang tenaga sukarelawan tambahan untuk akitviti2 yang giat di jalankan e2.. Selalu tinguk orang pindah ruma nampak mcm senang jak tapi indah pandangan dari perbuatan, ampus nda jak aku tolong mengangkat barang-barang ke tingkat rumahnya, maka apa sangat la ba barang yang aku angkat tu, dasar kurang pegerakan kerja, angkat barang sikit jak pun suda kepayahan.

Sarat sang hero kecik nan hitam yang berjasa

Alas lantai adalah wajib

Siap pasang by brother Jul

Nampak dengan mata kasar setakat mop lantai, pasang tikar getah and kitchen rack mcm senang kan tapi 4 all dis, brother Jul n My Mr Y ambil sehari suntuk juga untuk kasi siap ne semua... Emm im hapy 4 him.. 

(n_n)

No comments:

Post a Comment