Followers

Tuesday, June 26, 2012

Life Begin Part II

Alhamdulillah... Rasa ringan kurus sikit badan aku pas banyak peluh yang bejaya aku keluarkan kemarin, ancur babat2 tubal aku trus hii kali la.. Sasak nafas ku tolong My Mr Y buat cleaning d rumanya kemarin.. Nda pernah2 aku sweating mcm kemarin cuma gara2 mop da whole house jak, kala2 orang besukan.. Best jugala aku rasa tinguk orang pindah ruma ne, rasa mcm mau ada ruma sndri la plak.. Moment2 cleaning, moping, angkat e2 pungah ini kemarin adalah gagal di rakam memandangkan masing2 sibuk.. Tepat jam2 petang keja  sapu menyapu, kemas mengemas, pungah memungah, mop mengemop is done, yeahhh! dan ofkos penat adalah di tahap max.. Even penat cm mau pingsan jak rasanya tapi after tinguk hasil keja keras kununla hati jadi puas, puas hati dengan keadaan ruma yang sudah sedia untuk di diami.. Here's few pic of things i took yestarday dat really heart coz its look so smurfy..

Act this smurfy is my fav ^-^

Hmm enough la for my entry this time.. Act there's so much hapen yesterday, so much, ikut hati memang mau di kongsi story di sini tapi memandangkan idea mengolah ceta sekarang adalah kureng jdi biarlah kekal dalam ingatan jak ada masa aku sambung story lagi.. Life Begin next part will continue soon.. 

* Secara kebetulan, kemarin kami lunch di Restoren Kak Dayang Sabindo. Restoren tu act milik family kawan lama yang aku kenal waktu admit di ward 3 tahun lalu... Kecederaan tulang belakangnya membuatkan dia lumpuh seluruh badan, apa khabar dia sekarang? (-_-)..

(^-^)

No comments:

Post a Comment