Followers

Wednesday, August 29, 2012

Apa Ka Jadahnya!!!

Assalamualaikum... 

Mau cakap marah tu nda la juga seberapa mara tapi tetap jugala ada perasaan marah tu timbul.
APAKAH JADAHNYA!!! Bunyi macam marah betul kan but act im not, mara sikit jak hii senyum senget.
Mau aku jadikan ceta yang nda sepatutnya aku jadikan ceta. Just now aku tengah best2 berbalas2 pantun coment di fb aku then once aku mau post suda tu coment, suddenly "PLEASE LOG IN....... YOUR ACCOUNT IS TEMPORARILY BLOCKED" Apa kes plak? Big question here and there? Nda pasal2 plak akaun fb aku kena blocked.
Call Mr Y asking him about my fb sebab dia antara yang tau my password, manala tau kan kalau2 Mr Y tgh try to accessed my fb account but hampehnya he's not. 
Hmm kalau fikir sekali imbas, "Eleh fb jak pun bkn nya pnting sangat" BUT thru FACEBOOK ne act macam2 buli jadi tau. Mau nya ada Insan2 Allah yang nda betanggungjawab d muka bumi ne menyalah gunakan akaun fb aku tu nda ka parah. Karang nda pasal2 plak aku jdi famous dan bermasalah.


P/S : Daripada buat keja yang nda befaedah, baik lagi buat keja yang ada faedah dan mendatangkan pahala

No comments:

Post a Comment